Freak out



Gaaah. Idag när jag vaknade pluggade jag matte och psykologi. Därefter åkte jag med mössa, kappa, termos, Ipod, mobil, plånbok, väska och hela faddirutten till psykologiprovet och skrev så att jag fick kramp i armen om Sigmund Freud, försvarsmekanismer och drömmar. Med vrålkurrande mage kutade jag till matteprovet som redan börjat och rev fram miniräknare och penna ur väskan. Efter halva provet insåg att jag redan hade gjort just det provet och egentligen skulle ha ett annat. Så medan jag väntade på min mattelärare som skulle komma med det andra provet fick jag göra det första provet "för skojs skull" innan jag fick tillstånd av min mattelärare att kuta och köpa lite krubb. En timme senare var provet färsigskrivet och jag mötte upp Camilla i stan, köpte ett par ursnygga torgvantar. Skulle vara barnvakt 18.15, kom fram klockan 18.25 till en ledsen unge som just fått sin Transformersgrej förstörd utav städerskan och satte på Transformersfilmen åt honom. Nu har jag just ätit middag och har elva sidor svenska om den grekiska antiken att läsa. Och en engelskabok att läsa ut och 30 engelskaglor att skriva upp, samt typ fem sidor matte att räkna. Och så skulle jag vilja hinna duscha. Och sova lite kanske.

Vad fan bloggar jag för? Jag hinner inte blogga!

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0