HJÄLP OSS, OH DEAR!



Kära läsare. Ni vet att vi älskar er. Och jag blev just på bra humör eftersom jag hittade någonting i min garderob som jag trivs i och kan ha på mig imorgon. Men det hör inte hit. Ni vet ju att vi älskar er, och att vi vill göra allt för att ni ska besvara för kärlek och inte lämna oss med "vi tycker ju om er, men vi vill inte gå för snabbt in i något" eller rent av "vi har dåliga erfarenheter, men vi gillar ju att vara med er...". Det är bara AS som tänker så. Vi vill ha ert hela hjärta!

Hur ska vi göra för att få det? Vi vill ha svar från alla - från Melker, från Isalee, från Kajsa, från Emelie x 2, från Denise, från Marie, från Sven-Örjan, från Betty Boop, från Pelle, från Frida, från Pete, från Fabian, från Henke, från Nisse, från Sima, från Maria, från Marie, från Amica, från Lovisa, och från Hashmid. Er allihopa!

Och för att hjälpa er på traven tänkte jag skriva en lista på saker som ni kanske skulle vilja läsa mer om, så istället för att skriva "jag vill ha mer av blablabla" så kan ni bara kommentera en liten siffra. Det tar 30 sekunder! Och dubbelbloggen blir sååå mycket bättre med er hjälp!

1. Tips på t.ex. hur man överlever hösten (vi har både det ena och det andra på lager). Är det bara te som hjälper? Neeejdå, det finns ju antidepressiva också. Skojar bara. Vi kan skriva lista efter lista på saker som får er att ta igenom det mörka halvåret!
2. Mer kläder och outfits, dagliga rapporteringar kring vad jag och Camilla bär på våra kroppar om dagarna. Är det nya H&M-kollektionen som gäller? Det visas på bild!
3. Mer om min personliga favorit - kärlek? Varken jag eller Camilla är the casanova of the casanovas, men helt jävla födda bakom en husvagn är vi inte. Hur läker man ett brustet hjärta, hur får man honom att förstå?
5. Personliga åsikter?
6. Vad vi gör om dagarna?

Pick and choose.

Kommentarer
Postat av: Denise!

1, 2 och 3 !! :D:D:D

2009-10-14 @ 21:35:51
Postat av: Isalee

det heter faktiskt tappad bakom en husvagg... haha

2009-10-14 @ 21:53:57
Postat av: Lovisa

1. Jag håller på att dö nere i Kalmar, jag är i stort behov av hösttips ;)

2. Alltid bra med kläd tips ;)

3. Kärlek,Kärlek,Kärlek (Tyvärr) går det inte att få nog ;)

och eftersom ni själva har glömt 4:an så måste bara jag säga att jag älskar Lisas dialoger med sin familj. Mer sånt ;)

4. Personliga åsikter är nice ;)



Denna blogger ljusar ipp mitt liv ;)

Puss på er <3

2009-10-14 @ 22:21:03
Postat av: Lisas stalker

2 och 3! och en jädra massa gossip om er som JAG inte redan vet.

2009-10-14 @ 22:23:12
Postat av: emzak

1,3 och 5! :D:D

2009-10-14 @ 23:24:06
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: pelle

1 och 5 :D

2009-10-15 @ 18:56:32
Postat av: Malin

hm.. känner mig bortglömd!

elr vill ni inte ha några ideer från mig;P ^^

2009-10-15 @ 22:13:17

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0