I wish you thought I was the reason you were in the world

Brudar. Dudes. Har vi förresten några dudes som läser dubbelbloggen? Förutom Melker då? Ni killar som är så vettiga att ni läser dubbelbloggen tycker jag ska lämna en liten kommentar så att jag vet vilka som är mina future potential husbands.

Jaa, igår snackade jag om att man skulle ta tag i de jobbiga grejerna i sitt liv trots att det kan vara svårt och att man helst bara vill slinka undan och fortsätta på den där enkla vägen som egentligen inte leder någonstans. Jag ska leva som jag lär idag. Det är fan inte det lättaste att se saker i vitögat, I can tell you. Men det måste la göras. Det här blev jättekryptiskt, men snart får jag förhoppningsvis veta om ett kapitel i min livsbok är över eller om jag ska läsa vidare i det. Och annars så börjar ett nytt kapitel. Thank Lord.

Sen tänker jag lägga in den här fina versen ur Bob Dylans låt:

I've seen love go by my door
It's never been this close before
Never been so easy or so slow
Been shootin' in the dark too long
If something's not right it's wrong
You're gonna make me lonesome when you go




Och idag var den här provocerande snygga människan sjuk.
Det var tråkigt. Inte riktigt okej alls.

Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

du får säg vad som hände!

2009-10-12 @ 14:44:34

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0