I would rather be with you

God eftermiddag/tidig kväll! Hur är läget hemma i stugorna? Jag tycker det låter väldigt mysigt det här med "hemma i stugorna", jag tänker mig en mörk midvinterkväll med brasor, bullbak, förkläden, små barn, barnprogram, harmoniska människor och chokladaskar. Typ julafton.

Idag fikade jag i alla fall med Maria. Det var jättetrevligt, jag åt en mozzarella-och tomatsmörgås på café 60 medan Maria körde hårt på en bulle och en smoothie. Maria hade sin coola, helt enorma halsduk som hon enligt själv får ont i nacken av - så stor är den. Vi tog en sväng på stan i alla fall, och jag fick med mig ett par snygga grå strumpbyxor hem.

Här kommer bilderna av bäst kvalité sedan 1972.




Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0