No pardon




Pappa:
Så, då får ni plocka lite här i köket efter middagen och diska.
Lisa: Men hallå! Jag har sjukt mycket plugg! Jag ska läsa svenska, jag måste
läsa ut Farenheit 451 och skriva upp ungefär trettio ord som jag dessutom
måste översätta och sätta in i meningar! Dessutom måste jag städa mitt rum
för jag kan inte hitta till garderoben på mornarna. Och så har jag seriöst typ
tio sidor matte att ta igen, faktiskt. Och jag är jättestressad, jag måste få
gå och lägga mig i tid så att jag överlever, och därför måste jag gå och plugga!
Inte nog med det, för jag har fysikläxa tills på fredag och jag måste få hjälp
 med den...
Pappa: Mindre snack, mer diska.

Suck...

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

hahaha :D



(jag lider med dig)

2009-10-07 @ 20:33:53

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0