Oberoendeframkallande

Jag gillar Timbuktu. Det här är en del av en låt som har en grym text. Den heter känn Pepp och jag gillar mest början på den. Då vet jag att det kommer en bra låt.

Jag vill inte ha nån nyckel i ryggen, vill inte ha nån streckkod på min arm
Vill inte ha ett mikrochip bakom örat, eller någon väktares direktlarm
Vill inte fuckin leva mitt liv i rädsla, över att någon tar bort det jag har
Vill inte konstant behöva mätas, vill inte leva upp till hårda krav
Jag vill inte ha nån etikett eller någon jävla mall att passa in
Vill inte ha normer att följa efter, jag vill bara kasta mig fritt omkring

Frågan är inte svaret, snarare svaret vad frågan e
Och det kvittar vilket håll du tittar, det handlar bara om att våga se


Kärlek från
Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0