Out of my head

Om 29 minuter går bussen, så jag har nu 9 minuter på mig att skriva ett inlägg innan jag måste ta på mig alla tjocka kläder som ska hålla mig varm i denna vinterkyla och traska iväg. Måste sommaren försvinna? Måste jag ha så förbannat ont i huvudet jämt? Nu är det som det är vilket som och det är bara att acceptera. Men ändå! Shit, jag börjar bli schizo på allvar.

Anyway. Jag ska ju på konstkurs nymmer 3, om ni får för er att faktiskt undra varför jag ska hinna med bussen som går om.. 25 minuter. Och nu kompisar, behöver jag er hjälp. Vad i hela världens materiella utbud ger man sin bror i 20årspresent? Man vill ju inte köpa något tråkigt liksom, det känns som att man vill ha en tanke bakom. Jag kan verkligen inte bestämma mig! I'm beeegging you.

Pull My Finger Poster

Den här affischen har han redan.

Pyss! /Camilla


Kommentarer
Postat av: emzak

Haha.



Ehm... jag har haft huge problemas i en lång tid nu med att hitta nåt åt min bror. Men innerst inne, om man tänker efter, så vet man egentligen vad han vill ha. Låter lite... weird. Men man känner ju sin bror! Du vet kanske att han har lite crappy musiksmak - ge honom dina 20 (fyller han 20?) favoritlåtar. Crappy klädstil? Köp något som är bättre. Eller gillar du honom precis som han är? Säg det med en teckning! Ehe.



Men köp för guds skull inte Butterix's tomma "du har ju allt"-lådor.

2009-10-12 @ 19:35:18
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0