You are my sweetest

Gah, jag har någon konstig period i livet just nu där jag inte kan bestämma mig för någonting. Jag kan inte bestämma vilken låt jag vill lyssna på och byter hela tiden, jag kan inte bestämma mig för vilka kläder jag tycker är snygga, vilken stil jag trivs med, eller vad jag ska lägga min energi på att åstakomma i livet. Jag har blivit  utseendefixerad (läs "en överdiven användare av försvarsmekanismen kompensation") och stressad över att jag måste bli grymmast på allt. Jag känner mig superstressad men samtidigt helt apatisk. Jag vill tatuera mig, men samtidigt inte. Jag vill ta tag i matten, men samtidigt inte. Jag vill göra helt puckade saker, men samtidigt inte. Jag vill vinna dig, jag vill att du ska ha förlorat mig. Någon som känner igen sig?

Men.

En normal person uppnår normala resultat.
En galen person uppnår galna resultat.






Camilla, jag hoppas att det är okej
att jag bjuder på de här delikata bilderna...

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

Jo. Lite såhär: http://emiliez.blogg.se/2009/april/men-alltsa-jag-kommer-ju-inte-ens-pa-vad-jag.html

2009-10-19 @ 22:22:33
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0