You're still number one!




If we could start a new, I wouldn't hesitate!

Japp, måndagen är nästan över. Det är skönt. Inte för att jag direkt har något emot måndagar eller så, men nu får jag snart sova och det innebär att snart är även tisdagen över. Tisdagen imorgon kommer nämligen bli lite utav en pain in the ass, tror jag. Det är prov, omprov, barnvaktande, plugg, plugg, plugg, träning, och bara det faktumet att det är tisdag. En dag mitt i ingenting.

Men jag är glad, för jag kan bli vad jag vill. Och mitt liv har knappt börjat.

Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Give me that

2009-10-06 @ 21:52:51
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0