Dreadlocks

Åh herre min gode jössös i skogen och hela heliga himlen va jag är godissugen. Isalee sa att hon skulle göra en kladdkaka med choklad idag och jag överväger seriöst att åka och våldsgästa henne bara för att få smaka. Anna sa att hon skulle göra morotskaka i helgen och jag trodde att jag skulle få baka kärleksmums med min lillebror idag, men han är hemma hos en kompis. Så stor är han liksom! Han är ute med polarna medan jag sitter hemma och tycker ju att det skulle vara lite trevligt om han kanske skulle vilja umgås lite, se på TV och baka lite kaaaaaakor...

Tumblr_l0ph32gdu31qze8lio1_500_large


Lisa

Kommentarer
Postat av: LILLY

ÅÅÅH så sugen jag blev :(

2010-04-21 @ 20:08:11
URL: http://llinnea.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0