En lyckans dag

Trots detta regnruskiga pissväder, trots matte D, trots typ laktosmage och trots denna ständiga trötthet som aldrig tycks ta slut, jaaa, trots detta är jag så lycklig att jag bara vill pdfhgazbhgjvbfadjibgjdfhoah ohIO! HUI! YE(DO USW M. Typ så!

Det är ju nämligen som så att det overkliga har inträffat! Ozzy Osbourne, den gamla gubben, ska bestämt till Sverige och Globen! Och tror ni inte att min snälla far har förbeställt biljetter till oss!?!?!?!??!?! (Han hade egentligen inget val, skulle betalat hans biljett också om det var så).
Egentligen är jag ju då emot företag som köper upp massa biljetter för att sälja vidare till högre priser, men det här är den enda gången i mitt liv jag är villig att strida emot all moral jag står för!! Det går liksom inte att tro på. Jag ska få se Honom. Nej, det kan bara inte vara sant. Bara han inte bryter nacken eller nåt..

Hur som helst är jag i extas, för att Ozzy, snubben jag ägnat halva mitt liv till att avguda, kanske finns på riktigt ändå. Det återstå att se. Att SE. Snyft. Jag varken kan eller ska tjata mer om detta nu, men jag har aldrig varit så glad och lättad som när jag fick reda på det i morse. Han kan ju faktiskt dö snart. Åååååååååh. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Åh. Det ballaste med det är att jag hade det på känn. Min magkänsla visste att det här skulle hända. Redan i början av veckan. Cool.


Den här fick mig på fall..
Ozzy Osbourne – Gets Me Through


Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0