Going to see the ocean

Idag fick jag en gratis kaffe på Pressbyrån och gick ut i skogen en timme innan min träning. Det som skulle ha blivit en underbar solig promenad bland barnvagnar och promeneringstanter blev snart en smärtsam kamp mot en alldeles för liten blåsa. Men så kan det gå, och så går det ju ibland. Jag hann i alla fall till tennishallen i grevens tid med galna, rödsprängda ögon i ren koncentration på att inte pissa på mig och gud va ni inte alls är intresserade av mina kissbekymmer.

Anyway darlings, så är våren här nu.

4441587619_6a2565b272_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: totte

jag tycker om bilden, är det du?

2010-04-20 @ 22:20:02
Postat av: Lisa

Nej, men jag önskar att det där var jag. :)

2010-04-20 @ 22:54:00
URL: http://halsologgen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0