I like me

Glad annandag påsk till alla. För idag är det ju annandag påsk. Och mitt inlägg som jag precis skrivit klart försvann.
Men det jag skrev var i alle fall att jag inte kunnat blogga nåt idag, för att jag hållit på och läst en bok sen igår kväll. Men nu är den utläst så jag kunde äntligen blogga och gå på toa. Sen, mitt i skrivande stund, kom jag på att vi har värsta engelskarapporten på typ fem fucking sidor tills igår. Jag som inte ens har skrivit så mycket som en rad. Den satt fint, liksom.
Men jag hoppas i alla fall att ni har det riktigt härligt mitt i dessa lediga tider och att ni känner er nöjda med er tillvaro. Det gör jag faktiskt. För jag har en ny sjal. Snap.
Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

1500 ord max är det : )

2010-04-07 @ 15:02:35

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0