Saturday spring sun

Det har vart en fiiiin påskafton so far! Jag vaknade av mig själv strax efter elva och käkade lite frukost, städade hela övervåningen och tog sedan på mig skinnjackan och gick ut i solen. Köpte middag och lösvikschoklad, och stannade lite här och där på vägen hem för att låta solen fixa lite D-vitamin i ansiktet på mig.

Nu ska jag fortsätta städa en liten stund tills mitt kaffe är klart, sen ska jag sätta mig med det på trappan där ute och njuta av solen lite till. Kanske laga min cykel som fått punka efter typ två cykelturer thankyouverymuch. Ikväll ska jag äta ägg, och sedan blir det troligtvis teaterpåsk hemma hos söta Esther!

Förresten åker jag till Riga på måndag. It's this whole other country.




Lajsa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0