This is it

Hej därute! Hoppas ni har en bra dag/kväll/natt/närniänläserdetta. Jag och Lisa, som nu sitter vid min sida, har efter noga övervägande kommit fram till en mycket sorglig sak. Eftersom att båda vi har ganska mycket för oss dessa dagar, Lisa med all sin tennis och jag med mitt nya intresse kricket (haha, april april!). Nej, men skolan och vänner och allt har gjort att bloggen, som ni kanske märkt, hamnat lite på sidan. Och när vi gör saker vill vi verkligen göra dem till 100 procent. Vilket alltså har gjort att vi kommit fram till att ett uppehåll med skrivadet i dubbelbloggen är det enda rätta just nu. Vi får se hur länge vi klarar oss utan bloggandet, som blivit en del av vardagen liksom bah. Men det har varit en helt fantastisk underbar tid och vi vill verkligen passa på att tacka alla som läst dubbelbloggen under den tiden vi skrivit. We love you so fucking much and wanna squeeze you to death!

Om ni inte klarar er utan oss och vår sköna humor, kan jag verkligen tipsa om den här underhållande hemsidan!


Ha ett fantastiskt bra liv!



Lisa & Camilla


Kommentarer
Postat av: Fabian

Okej, APRIL APRIL

2010-04-02 @ 11:25:11

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0