Miracles

Idag har jag varit på bra humör. Om man räknar söndagsångesten + faktumet att det är vår, sol och jag känner mig glad så kommer vi på plus när det gäller humöret. Jag har världens finaste nya vän, jag har fått färg idag och dessutom tjänat pengar. Jag har en kopp inte längre så varmt te framför mig och imorgon ska jag få träffa alla de snygga tjejerna i klassen igen. Med Melkers hjälp blev jag inte uppraggad av Älvsjös coolaste 95:or igår och jag är nästan helt klar med min engelskauppsats. Dessutom har jag Isalee, och Camilla sitter hemma hos sig och är allmänt bra för mig. Jag har nya snygga solbrillor, lyssnar på skön mjuk musik och satan i fan vad detta måste firas med massor av feel good-bilder.










Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0