Another beer darling

Herr-re-gud, va jag är trött. Isalee påminde mig just om att jag har ett engelskatal att skriva. Lovely. Men åååh liksom. Idag har jag i alla fall hållt på med hemliga saker, som endast Alfred och Camilla vet vad det handlar om. Det gick både bra och dåligt.

Camilla: FUCK!!
Alfred: ...
Lisa: ...
Camilla: ...
Alfred: ....
Lisa: Men Camilla då...
Camilla: ...
Alfred: ...
Lisa: ...
Camilla: ... FACKET, Alfred, är bra att gå med i om man tjänar mycket pengar och vill vara på den säkra sidan här i livet. Det tycker jag att du ska veta.


20090406011858


Lisa

Kommentarer
Postat av: Mamma

:-)

2010-04-16 @ 09:23:23

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0