I know things are going wrong for me

Nu är svenska nationella del B lika borta med vinden som Rhett Butlers kärlek i slutet av den där hemska boken. Jag tänker faktiskt fortfarande på den. Ibland, i min ensamhet gör jag det.

Jag gick hem från skolan idag. Det tog bara dryga timmen och det var sol och fint. Härligt! FAST, jag blir så jävla sur på tutande bilar! Jag ska hädanefter gå med stenar i händerna. Bara för att jag är ung och inte har ett fladdrande ass som deras fruar säkert har, måste de spana in varenda tjej under 30 i sina äckliga vans med sina om möjligt ännu äckligare blickar. Så är de sådär lönnfeta och orakade och man vill verkligen kasta stenar efter bilen. Måste de se alla unga flickor som sexobjekt? Låt flickorna gå i hur korta kjolar de vill, deras kroppar är ändå deras egen ägodel, inte van-gubbarnas. Mer stenar till (det kvinnliga) folket!


4321881321_f2838a2019_large


Camilla


Kommentarer
Postat av: ; D

tuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

2010-04-23 @ 19:03:52

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0