Fly like a woman

Alltså jag tycker att det är fett dåligt att all den här oljan som läckt ut har läckt ut. När jag blir stor och rik och berömd och får stora tuttar ska jag förbjuda olja som används till bränsle för typ bilar och hus. Man kan få göra plast, speciellt sån där mjuk bubbelplast som är så rolig att trycka på, men inte bensin och sånt. Nono. Där går gränsen. Nu hörde jag i syne att någon skrev till mig på facebook. Besvikelsen svider! Nu fryser jag också. Kan ingen bara hämta en filt till mig? Nej, förlåt. Jag menar inte så. Jag menar bara att jag tycker att någon någon gång kan göra nåt åt mig nu när man tänker lösa alla världens miljöbekymmer. Fast å andra sidan har jag inte gjort Nelson Mandela någon större tjänst än att redovisa om honom i 6an. Och jag har minsann inte tackat varken Ghandi eller faktiskt inte någon annan duktig fredsmänniska. Så jag går och hämtar en filt nu. Hej då!


Gissa vem som är såhär skelögd då?!



Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0