Endorfinutbud

Wiho, klockan är tjugo över sex. Wihooo. Jag är superdupermätt och sitter just med ena ögat målat och försöker få i mig mitt ljumma kaffe. Kaffe är inte sådär värst gott när det är ljumt minsann. På söndag ska jag träffa Frida, det tycker jag ska bli mysigt. Förra söndagen träffades vi också, då gjorde vi blåbärspannkakor som blev alldeles lila och så snygga att de lika gärna hade kunnats serveras på Nobelmiddagen. SÅ snygga.

Nu är det i alla fall dags för nationellt prov i svenska B. Jag tror det är lungan. Jag är inte nervös alls faktiskt. Men vem vet, det kanske kommer sen när man sitter där och helt plötsligt har glömt bort hur det där jävligt krångliga ordet "Lisa" stavas. Och åker alla andra ord med på kuppen och blir helt kryptiska.

Men nej, jag tror faktiskt inte det.

20090324222141Tumblr_kvubpcfkd21qau5l3o1_500_large

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0