What I was about

Godmorgon på er små skönheter, idag är det en fin dag, åtminstone här i hufvudstaden. Jag har ingen aning om hur många utav er läsare som kommer från självaste hufvudstaden och tycker att det är helt onödig information att det är en fin dag eftersom det är så sjukt enkelt för er att bara titta ut genom fönstret och upptäcka det själva, ni måste inte gå in på www.dubbelbloggen.blogg.se bara för att få veta det liksom. Men ni andra, ni som kommer från andra delar av Svea Rike (vill ni lämna en kommentar och berätta var ni kommer ifrån?), ni vet nu att det är en fin dag med sol och blå himmel i hufvudstaden.

Okej, det där var inte alls det jag hade tänkt prata om. Idag ska jag fixa med min balkong. Jag ska måla tjära på golvet så att det blir bra, jag ska odla små saker i fina krukor som kan få klättra längs räcket och som man kan smaka av kanske nästa år, och så ska jag köpa ett litet bord och två små stolar så att jag kan bjuda fina människor på frukost där ute i sommar.

Det blir fint det. Ha en bra söndag.

Today8_large

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0