Bring in the marines

Sådäääär. Då var dagen på mönstringskontoret avklarad, och lite mör i kroppen är man trots allt. Det var jag, ungefär tjugo killar och en annan rödhårig tjej som försvann efter psykologsamtalen (sköra sinne!) som hängde ihop under dagen och utförde alla tester. Det började med ett begåvningstest, där man fick kolla olika logiska övningar samt pröva sin ordkunskap. Sen var det psykologsamtal, där det gick bra för den psykologen älskade mig och satte skithöga poäng på min "själsliga styrka". Därefter var det hälsoundersökning à la syn/hörsel/EKG/ryggen/yada yada yada, och det gick också finemang. Sen var det konditionstest, och det var då inte helt fel ska jag få be och tala om, då det var jag och tre killar i bar överkropp som svettades tillsammans på konditionscyklarna. Inte alls fel faktiskt.

Ja, det hela slutade med att jag sattes in i nån sorts befattningsgrupp Chef och sen ska alla ansöka innan sommaren eller nåt. Typ. Jag ska kolla igenom de där papprena sen. Men nu är jag TRÖTT. Och ingen träning för mig idag, för det var tydligen rasrisk i tennishallen. Liksom, va?

Tumblr_kpuabfkosb1qzzbjso1_500_large

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0