Didn't think I'd turn around?

Nu är jag anmäld och klar till Högskoleprovet den 10 April! Det är verkligen taggande! Och jag är taggad och klar för fysikprov i mörrn! Och jag är taggad på att gå och lägga mig tidigt för att vara utsövd i morgon! Sen är jag fett taggad på att andas med magen och leva i nuet. Det gör en till en bättre människa tror jag. Mindre spänd, nervös, orolig och mer glad och nöjd med livet. Synd att man inte kan konvertera till Mindfulness.

Och jag ska sååå flytta till Frankrike när den möjligheten dyker upp. Just nu är jag i och för sig förtjust i nuet och livet i detta gnistrande vinterland. Även om våren är mer än välkommen..

Nu är jag skolvegeterian också! Om sanningen ska fram så är jag fett taggad på det.

Tumblr_kwz6x39kdk1qzx4wdo1_500_large

Har ni lyssnat på paartylistan eller??

Bästa partymodeslistan evah


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0