E du snygg för du e vacker eller vacker för du e snygg, eller vacker för du e skön eller skön för du e grym?

Oj vilken lång rubrik det blev. Det är en låt av Timbuktuhu. Anyway, kläderna nedan är en sann ångestdämpning. Mhm.




I morgon är det måndag och jag börjar klockan 9.45 med Svenska i B302. Hoppas verkligen att ingen planerar att kidnappa mig. Det betyder i alla fall att jag har en bra dag i morgon. Tror jag. Egentligen vet jag inte varför det skulle innebära att dagen blir bra. Men jag vill att den ska bli bra. Så det kanske hjälper med en bra inställning. Who knows?

Lisa, du är en himla bra människa du. Jag blir gla av dig.


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0