Life will smile for you

Undra om det är jag eller Lisa som hinner först till datorn nu. Vi har sprungit tillsammans! Nya grejen assååå. Eller joggat då. Bror min skäller alltid på mig när jag säger att jag ska på springträning med mina springskor. Det finns tydligen inget som heter så. Men jogging låter ju faktiskt ändå liiiite nittiotal. Hallå liksom. Springning it is.

WHATever.

Vad ska jag ha på mig i morgon?

Sept08_glamdressrm_large
Closet_sabrinalinn_large
Closets-dressingrooms_large

Ja, jag har ju en del att välja på...

Puss och hej med er!


Camilla

Kommentarer
Postat av: Isalee

jag vill så ha alla det där garderoberna!

2010-02-09 @ 11:19:30
Postat av: Anonym

2010-02-09 @ 17:17:50

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0