Nothing but alive

Yoyoyo. Jag sitter och skriver en labbrapport och drömmer om att få göra någonting annat. Det är inte kul att skriva labbrapport. Men det är lugnt. Idag var det hjärt- och lungräddning på idrotten, och ja, det kändes lite halvskumt att hångla med en plastdocka och sedan lägga en skendöd Camilla i framstupa sidoläge, men det var kul. Om någon halvtimme ska jag bege mig för att vara barnvakt till tre små pöjkar och tvinga dem att se film med mig. Om jag får gissa blir det Terminator. Det finns nämligen lite statistik som talar för att det blir så. Förresten var jag ute och lärde mig mer om min kamera i helgen (lära sig är kanske fel uttryck, jag trycker på en knapp, tar en bild, trycker på en annan knapp, tar en till bild och ser vad som händer). Här är de i alla fall:







Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

FINA BILDER!!!!!!!!!!!

2010-02-09 @ 17:17:07
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0