Och jag mår som en lärka

Ahhh! Det där var det "herregud va livet är underbart-ahhh" och inget "hjälp mig, nu ligger jag fan risigt till-ahhh". Idag är det onsdag och jag är på bra humör, det känns som om allt kommer gå fint idag. Jag har sovit bra, hunnit springa en halvtimme, duschat och ätit en frukost à la Lisa som jag kommer stå mig på. Jag har hunnit läsa tidingen, druckit kaffe, spillt kaffe på min vita morgonrock och konstaterat att det gör visst ingenting för den går ju ändå att tvätta, och det är bästa av allt är att det är en hel jävla timme tills jag behöver gå till bussen och möta upp Allimac. Jag kan göra precis vad jag vill i en hel timme! Hoppas att ni har haft en minst lika bra början på eran lilllördag, så hörs vi senare!

Godmorgon allihopa, vi klarar det här.




Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0