Take me higher

Yo dudes. Jag känner på mig att det kommer bli många stavfel i detta inlägg, jag känner mig nämligen helt ordblind. Ordblinnd? Oredblijndz? Nej, jag skoja. Whatever. Det är något sorts konstigt klegg på min q-knapp, så jag tänker inte använda q-knappen i denna taxt. Bokstaven q alltså. Det tänker jag inte använda.

Jag hade mycket roligt igår, och är mycket trött idag. Jag lyssnar på den här, och den är mycket bra. Snön smälter, det regnar, och på något underligt vis har ett litet hopp om att det kanske finns en vår att vänta ändå vaknat till lite. God eftermiddag!



Ha det bra, we can make it if we run.

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0