Hur mår du?

Ja, nu får du faaaan avslöja dig, jag håller på att bli TOKIG. Du, käre rosman/kvinna/hermafrodit, ger mig magsår, kan du inte vara så vänlig att tala om för oss vem du är? Eller okej, vi pratar inte mer om saken så kanske du finner mod. Seriöst! Or else, I will find you and hunt you down! Nej, jag skoja. Shit.

I alla fall så är det ÄNTLIGEN fettisdagen! Jag längtar efter semlor ungefär hela året och jag minns hur jag i november förra året gladde mig åt att fettisdagen var så nära. Och idag är det dagen! Today is the day. Jag tycker att ni ska köpa två semlor, koka kaffe och sätta på lite musik, kanske rent av Norah, och bjuda in någon som ni tycker om att äta den obesegrade kaloribomben med er. Kärlek med grädde på toppen.

Semlaa_38685055_large


Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0