Upp med tekoppen i händerna

Ja, jag gillar faktiskt vårt vinterlandskap! Dessutom kom bussen i tid både till och från skolan. Känner mig lyckligt lottad för en gångs skull!

Annars är jag mätt som Satan. Hur mätt han nu var vet jag inte, men mätt är jag. Och det är nog bra. Jävligt bra. Fy fan om man var tvungen att vara hungrig jämt och ständigt. Ysh.

Jag är hur otaggad som helst på fysik, matte och kemi just nu. Känns bra det här med typ en miljard timmar på schemat (som jag höll på att stava skemat) är tillägnat just dessa hääärliga ämnen. Lite fuck där om jag ska vara ärlig. Sen att det är typ arton prov på g är också upplyftande. Ännu lite mera fuck där. Det känns åtminstone som att jag delar dessa känslor med flera i klassen, så jag får leva på det. Vi ska klara det här!

Tumblr_kxyycy79fx1qaynb1o1_400_large

Ps. Jag är inte så aständ på vinter-OS. Varför förväntar sig Svenska folket det av en?


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0