We stay alive for each other

Alltså. Jag försöker verkligen medvetet att alltid tänka positivt, för jag är verkligen övertygad om tankens kraft och att tanken har väldigt stor påverkan på vad som händer oss, eller i alla fall hur vi ser på de saker som händer, hur vi upplever dem. Men hörrni. Nånstans går det ändå nån sorts fucking jävla gräns, och idag passerade något as/svin/omänskligt lågstående jävla KRYP den gränsen. Någon har snott min väska = min plånbok, min Ipod, mina matteböcker (ska man vara ledsen över det egentligen?), min miniräkare (som sagt...), mitt skrivhäfte, mina snygga leggings, mina nya kläder och annat jox som får det att koka över i varje liten cell på mig för att de har tagit. FUCKING JÄVLA SKITVÄRLD! Varför är jag så otursförföljd i detta jordeliv? Detta var fan andra gången!

Nu ska jag hem till Camilla, and she better be ready with the CHOCOLATE.
Åhå.

Tumblr_kvn8gsguri1qzbnkjo1_500_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

FYFAN säger jag bara!

2010-02-06 @ 12:26:05

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0