A new child is born

I morgon ska jag få en dator till mitt rum. Det är i och för sig vår gamla, en stationär från 2003, men ändåå! Så nu kommer det bli massvis med bloggning från mitt håll - också. Och så ska jag börja ta fler bilder. Och nästa vår kommer jag att gå webbdesign och göra Dubbelbloggen till bloggarnas blogg.


Nu är den där 18åringen ute på nån klubb medan en annan sitter ensam och bloggar om ingenting. Näe, man kanske skulle ta sitt pick och pack, bygga sig en iglo och se hur lång tid det tar att frysa ihjäl? Tacka vet jag i alla fall spotify och Black Sabbath.

Dea, varför har du slutat blogga!?!


Förresten så gillar jag inte ens Black Sabbath.


Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla death cab och Counting crows.

2010-01-08 @ 21:45:01

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0