And every night I pray that you don't knock her up, 'cause I still want to be the mother of your child

I want my sweet revenge. Jaja. Som till och med självaste Henke erkänner så har jag cashat in ganska många vuxenpoäng på sista tiden, det går fort när man fyller arton. Jag är bland annat just hemkommen från dagens körlektion, jag ska nu ta och betala min köplats i bostadskön, jag slängde just min alldeles egna tårta (där om nånsin kommer väl vuxenpoängen in) i papperskorgen. Dessutom har jag fått den där förbaskade löneförhöjningen som jag gick och tjatade om så länge. Livet leker, skulle man väl kunna säga.  

Men jag har en fråga. Är det bara jag som är helt fulltändigt helt hundraprocentigt fruktansvärt totalt otaggad på skolan? Jag orkar liksom inte. Jag pallar inte bah. Jag vill göra en hel massor utav andra grejer! Jag har inte tid med de där triangelsatserna, eller med de där cosinusarna.


Kommentarer
Postat av: emzak

Nä, det är du inte ensam om. Jag har verkligen noll kraft och noll motivation nu. Ganska sämst. Skolan fattar inte och de bara öser på som fan, har 2 inlämningar, 1 redovisning och 2 prov bara den här veckan! Jo tjena! Klart man smäller av. Eller nåt.

2010-01-11 @ 18:58:19
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Isalee

I think you are living in denial. Oh can't you see she's pretty wild?

2010-01-11 @ 20:28:25

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0