Everybody seems so famous

Nu har skolan börjat igen! Därför tycker jag att vi nu tillsammans stämmer in i ett fyrfaldigt leve för detta nya, mirakulösa i vår annars så lediga vardag. Hipp hipp... Näääääääääääääääääääääääääääääääe. Inte skulle väl jag för en miljard komma med nåt så urbota korkat!? Nej, det skulle jag faktiskt inte.

Ikväll ska jag och Lisa träffa våra underbara teatermänniskor. Det tror jag kan bli riktigt kul. Vi har ju alltid så fruktansvärt roligt, så varför inte ikväll liksom!?



Smell you later dudes and dudettes!! (Dudettes har jag tagit från Lisa tror jag. Hon har copywrite på det i sånna fall!)


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0