Gimmie all your lovin'

Helgen är kommen! Det låter lite som en psalm. Men kommen är den och dagens outfit är och förblir mjukisbyxor och brors stora, sköna, underbara hoodtröja. Gissa vad gör gör förutom att blogga förresten!? Jag gör faktsikt inget mindre än lyssnar på klassisk musik! Det är aldrig försent att allmänbilda sig. Den där Air är ju riktigt svängig alltså! Jag undrar vad jag ska göra NU. Kanske kanske kanske läsa Jane Eyre. Men det orkar jag nog inte. Även om det är himla fin..

Tumblr_kobqo0xwbm1qzu1fjo1_500_large


Var det inte minst en vecka sen man såg solen nu? Inte okej.


Camilla


Kommentarer
Postat av: emzak

Air är typ världens bästa band, men jag vet inte om det är dem du menade...?

2010-01-23 @ 15:02:36

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0