Hon avsvor kärlek; och det liv är död - Som jag nu lever, sen den eden ljöd

Shit, nu fattar jag tjusningen med Shakespeare! Den där boken som jag fick av Melker ni vet?! (Första akterna av Shakespeares mest kända verk, skriven 1905!) Ja, jag tog mig tid att läsa lite ur Romeo och Julia. Romeo förklarar precis för sin homie Benvolio att han är olyckligt kär i en kvinna. Jag undrar vem.. Hur som helst är det jättefint och dem är så söta mot varandra, han och sin kompis! Läs den själva så fattar ni!


Och jusste, jag och Anna hade visst vunnit Kärrtorps boktävling! Eller ja, Anna vann och jag kom 2a (Melker hjälpte till lite..). Så vi fick varsin bok som present! Min bok var en samling på massa fina citat och fakta om kärlek. Så himla göllig! Så nu ska jag bomba er med söta ord om kärlek.


Couple_kiss_love_water_bubbles_shadow-d0696ae2ead709f31e8cfe10f0566651_h_large

Camilla


Kommentarer
Postat av: emzak

Grattis! Du borde publicera bidraget här :D

2010-01-11 @ 18:58:38
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0