I look after you

Shit, jag fixade värsta viruset till datorn så jag har inte kunnat blogga på typ ett helt dygn. Men nu är det borta med vinden och jag ska snart tvinga pappa att bära upp och koppla in den i mitt rum. Niiiiice.

Är det bara jag som i denna Sibiriska vintertid har lust med allt annat än skolan? Typ åka utomlands, flytta hemifrån, dansa sig genom nätterna, bli brun och springa runt på solvarma klippor i nån skärgård. Alla dessa drömmar, och så ligger matteboken där med sitt fula hånflin och bara tar en ner på jorden igen. Jag vill inte ens vara på jorden! Jag vill till Mars och spana in vattenhålen. Eller nåt sånt.





Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0