Lets do it

Grattis Uppsala...

Jaja. Imorgon klockan 10 står jag på tennisbanan igen med nya, lite äldre elever och försöker improvisera ihop lite övningar i panik. Nej, jag är självklart ultimat förberedd inför varje lektion, självfallet. Hörrni. Ska man lägga ned det här med facebook? Ska man lägga ned att vara detaljerat insatt i andras liv, låta andra vara detaljerat insatt i ens egna liv och ibland får reda på saker man kanske hellre inte hade velat ha reda på? Det börjar ju nästan bli läskigt. "Jag läste på facebook att...", "han skrev på facebook...", "hur vet du det? det stod på facebook!".

Jag är ganska puckat trött just nu. Det är fan slitigt att vara arton.


09-computers-crashing-col-l1_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

Jag funderar på det; lägga av med facebook och dra ner på internet-användandet rejält för hjärnan får aldrig vila. Det har jag tänkt på i över ett halvår men gör jag det? Icke.

2010-01-16 @ 14:45:44

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0