Loser in the end

Ett tips: träna inte benen mer än nödvändigt innan ni spelar tennis. Idag tvingade min sadistiske bror mig att köra ett fjortonövningspass i ben innan min tennisträning, vilket resulterade i att jag haltade omkring som en annan halt och höll benen raka eftersom att gå ned i knäna fick mig att darra ihop i en liten hög på tennisbanan. True story.

Snart kommer min söta vän Pelle och min söta vän Camilla hit. Vi ska dricka te, se på film och ha det sådär mysigt som man behöver ha det under den här tiden på året. Det ska bli riktigt härligt, men just nu tjatar min bror på mig att jag ska städa toaletten. Först tortyrfys och sedan städa toa. Jaha. Schysst.



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0