Mr. Rochester

För exakt, nästan precis på klockslaget, ett år sedan slogs marken jag står på lite i spillror där borta på andra sidan jordklotet. Kanske är det därför som denna dagen har vart lite halvdann so far. Men nu ska vi inte älta hur jag springer runt och samlar ihop bitar av min mark, utan alldeles snart ska jag sätta på bussen och åka iväg till Dramaten. Där ska jag se Charlotte Brontës Jane Eyre som bland andra Mikael Nyqvist medverkar i och låta mig ryckas med i det där vackra 1800-talet. Det ska bli jätteroligt, och för er som undrar så råkar jag fylla arton år i övermorgon. Men det skulle ju aldrig falla mig in att tjata om den saken. Pusshej!



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0