Ute på gatan tänds ljusen igen

All That I Wanted Was You är ju en himla fin låt alltså. Tycker jag. Och ni kanske är skittrötta på mina tyckanden om låtar och filmer och böcker och Johnny Depp bara för att ni har en helt annan smak. Men det är okej, ni får vara trötta på det. Jag vet tyvärr inte om jag kan sluta hålla på. It's like a drug. Jag blir hög av att ge tips eller kritisera saker. Eller, nej, jag blir inte så hög av det om jag ska vara ärlig. Det är av ren spontanitet jag skriver vad jag tycker om saker och ting. Det är ju trots allt lite som en dagbok det här. Vad jag tycker just nu är att jag ska sluta med det här samtalsämnet som ändå inte leder nånstans.

Här kåmmer lite bilder från måndagen den 18 januari 2010.





(Härmed nominerad till det godaste brödet i stan!)


Sen pluggade vi galet mycket också. Faktiskt.


Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

oj vad vi pluggade...

2010-01-18 @ 20:04:16

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0