We were just talking

Goodnight everybody. Things are changing, I feel like. I donno why. Vi hade en supertrevlig kväll hos Frida, det var verkligen jättetrevligt att träffa alla brudarna, och så småningom också killarna. Jag hoppas att inte allt för många bilder kommer ut, DEA! Nu ringer min klocka om sisådär sex timmar, och då är det dags att upp och träna småttingar igen. Därför måste sminket av nu, jag måste ner under täcket, tänka så lite som möjligt och bara ni vet sådär tänka på att imorgon (idag) är en ny dag, en ny chans, en ny möjlighet att ändra vad som helst, vara vem jag vill, göra vad jag kan.

Godnatt från Lisa.


Kommentarer
Postat av: Camilla

So true, so true!

2010-01-17 @ 17:51:10
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0