What's the name of the game?

Åååh. Jag somnade! Jag somnade igen! Och igen! Nu har jag sovit elva timmar sen igår. Jag känner mig som en ny människa. Redo att ta livets utmaning i mina händer! Redo att stoppa kolkraftverk, rengskogsskövling och alla möjliga förtryck. Eller så tvingar jag Isalee att köpa Ben med mig. Ja, det gör jag!

Inte ben alltså. Glassen, ni vet.

Och sen vill jag bara säga att jag är såå trött på alla dessa spel! Efter lite ilsket snack igårkväll så har jag bara blivit ännu mer irriterad. Folk spelar med, hoppas att andra ser en för den man vill vara, men inte är - och aldrig kommer att bli. Gah. Sluta bara.




Camilla


Kommentarer
Postat av: m

fast WoW och DA:O är väldigt bra spel :)

2010-01-30 @ 20:27:55

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0