With all your might

20090220212627

Well, goodnight then everybody! Jag hoppas att denna torsdag gav er
vad ni hoppades på att just denna torsdag skulle ge er, och jag hoppas
att fredagen imorgon blir fylld av helgkänsla, party, nervarvning och kanske
rent av av lite kärlek. Det skulle ju vara trevligt. Puss och lots of love.

Men förresten. Jag har tuppjuck och och psykbryt på samma gång. Jag
vet egentligen inte om man kan ha tuppjuck och psykbryt på samma gång
men nu har jag fan det. Jag är så JÄVLA PISSED på en viss människa som
går omkring här på samma jord som jag och har samma rättigheter som jag
och som tycker om Star Wars precis som jag. Du suger och är superdum.
JAG VILL SLÅ DIG.

Lisa.


Kommentarer
Postat av: stylebyfashion

Intresserad av handsmycke, huvdsmycken, armsmycke, armband, halsband m.m. Kika då in på www.stylebyfashion.se. Vi har smycken för alla olika åldrar och personligheter.

Vill du kanske rista in ditt namn eller någon annans, ett speciellt datum kanske? Bestäm själv.



Bli vän med oss på facebook (http://www.facebook.com/stylebyfashion?ref=profile) där kommer alla nyheter in innan dom kommer upp på hemsidan.

2010-01-15 @ 13:36:11
URL: http://stylebyfashion.se

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0