Rise from these ashes

FÖRLÅT! Shit pommes frites. Jag fick ett lite menande samtal från Camilla och förstod att det var dags att blogga. Såhär länge har det nog aldrig gått innan jag bloggat ever. En hel vecka. Jag ber om ursäkt. Jag är på västkusten i alla fall. Jobbar, spelar tennis, dricker te, löser korsord, färgar håret, klättrar i berg, äter bullar, badar i saltvatten, springer, promenerar, träffar släkt, fäller flaggstänger, sjunger med min krassliga röst, längtar efter tågluff, spelar kort, kramar på Maria, äter jordgubbar med grädde och bränner mig i knävecken precis som varje år. 

Ni vet den där spellistan som jag pratade om för en triljon dagar sedan? Nej, antagligen har ni inte en susning. Den är inte klar, och kommer antagligen aldrig att bli klar. Men jag tycker ni ska ha den. Tips: sänk ljudet och stäng dörren om er ifall era föräldrar är hemma och ni får för er att lyssna på "alla gillar brudar". Det var allt fär mig!

En ren IMPULS från Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0