Stand up for your rights

Men Lisa, jag som tänkter massera din axel idag. Men tänkte att det kanske skulle göra ondare då, så jag vågade inte riktigt fråga. Så modig är jag. Nej men serri, jag konfronterade faktiskt min franskalärare idag! Efter två terminers ignorering bara för att hon inte orkar lära sig mitt namn fick jag äntligen lite luft.

Hon bah: "Du ligger ju i princip på MVG-nivå och det tycker jag att du ska försvara."
Jag bah: "Ja, men jag tycker att jag ligger på en stadig och bra nivå."
Hon bah: "Ja, du ligger ju på en stadig och bra nivå."
Jag bah: "Sen är det svårt att visa vad man kan, för du hoppar alltid över mig när vi ska läsa och sånt".
Hon bah: "Nej men oj! Det har jag inte tänkt på! bla bla bla säg till mig då bla bla många namn bla bla"
Jag bah: "In your FACE you motha fucka! I'm gonna take this franska steg 4 övningsbok and throw it in your god damn face om du inte ger mig ett FUCKING MVG!!"

Typ så gick det till och det känns bra i magen nu. Fan vad jag kommer få träningsvärk från gymningen känner jag. På tal om franska alltså. Hon har säkert ett bra liv får man hoppas och jag förlåter nog henne. Snart. Godnatt!




Camilla


Kommentarer
Postat av: denise

grymt camilla!!!!! hahaha :D :D

2010-06-03 @ 22:34:33

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0