Stockholm idag

Idag är rubriken på framsidan av huvuddelen till Dagens Nyheter typ "Stressa eller slappa - högt pris oavsett val". Usch, I do not like the sound of that. Speciellt inte eftersom jag både slappar och stressar, men aldrig på rätt sätt eller vid rätt tidpunkt. Men jaja. Livet kanske blir vad man gör det till ändå.

Nu har jag druckit så mycket kaffe att min mage kommer sprängas, det är kanske inte heller så bra. Koffeinet rusar. Och det påminner mig om att berätta om Melker, som i helgen lanade/nattgibbade/vadfasendenugördedärnördarna och morgonen efter hade träningsvärk i ena vaden eftersom han i sitt koffeinrus på nån suspekt dryck suttit och hoppat med ena benet. Det tycker jag var gulligt. Nu ska jag klä på mig.

3984159044_4f9763cfc9_large
Ru_marathons_not_blogs_by_jeffrey_large

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0