Anxy

Yo babes. Jag håller på att jobba på den första spellistan på Spotify som jag tänker dela med mig av så småningom. Den har kommit till då jag lyssnat låtar som snott åt sig några celler av mitt hjärta, och som jag aldrig skulle ha lyssnat på igen om jag inte gav dem en lista.

Jaja, vi har ingen svenska nu på morgonen eftersom Kristina är väck, därför kommer Camilla hit till mig och hjälper mig dricka upp mitt kaffe. Jag har svårt att göra saker i lagom mängder, ni förstår, det känns inte riktigt äkta om man bara brygger EN kopp och inte FYRA. Att jag sen får hjärtflimmer, darrande händer och utvecklar kronisk ångest när jag tvingas dricka upp alla kopparna - det är sånna smällar man får lära sig att slå tillbaka på.

Och alla som är något har ju haft ångest, eller hur var det?



Lisa


Kommentarer
Postat av: Fabian

Precis gölle!

2010-05-06 @ 15:11:04

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0