For I am with you

YO! Idag har det vart en fin, lång och varm dag. Jag, Camilla och Marie drog till skogen och observerade den mycket söta hunden Toby och cyklade lite hit och dit. Fick hela etologiarbetet gjort liksom! Därefter har dagen fortsatt i uppåtstigande myskurva. Jag har hållt på och fixat i trädgården tillsammans med min familia som rena rama jagvetintevad, och just nu är min goda broccoli-fetapaj i ugnen. Ikväll ska jag och Camille hem till Isalee och fullända denna kristi himmelsfärdsdag på bästa möjliga vis. Förresten har det börjat växa på min balkong! Yaho!











Lisa


Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså lisa, din lillebror är vansinnigt gullig!

2010-05-13 @ 19:05:29
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: Camilla

DÄR SKA JAG FÅ ÄTA FRUKOST I MORGOn!!!!

2010-05-13 @ 19:20:45
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0