Hic et nunc

Idag var det premiär på gruset för den här säsongen! Första matchen uppe i Norrtälje. Två timmar och tjugofem minuter tog den, charmen med grustennis. Nu är jag i alla fall hemma igen med roströda anklar (ni måste se det för att förstå det) och saltsmak på hela kroppen.  

Och hörrni, livet är så fruktansvärt underbart just nu. Jag vet inte om det är för att det är maj, eftersom jag har turen att ha fina människor omkring mig eller om jag bara är ganska harmonisk just nu, för att jävlar va bra jag har haft det de senaste dagarna. Jag kan inte ens beskriva eller förklara hur bra jag haft det, och det kanske är bra det, för då får jag behålla det för mig själv.

Ikväll får ni lite bilder. Nu ska jag dricka kaffe som jag malt alldeles sjääälv i vår kaffe...mal?

Tumblr_l1w7k3j0kt1qafenno1_500_large


Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

kaffekvarn! :*

2010-05-16 @ 00:03:50
Postat av: Lisa

Thanks love. :)

2010-05-16 @ 15:16:22
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0